Page 2

Kampagneblad 13 2012

Kampagne 13 A Fokusområde 1 Sådan måles der i Perfect Sales League Hvilke produkter taeller med: • Alle Foccacia • Alle 0,5 l sodavand, Vitamin well, 0,25 l Red Bull og 0,5 l Aqua D'or. Hvordan taeller det: • Skal sælges som menu Hvilken periode måles der i: 2 for 25,- +14,- •(kampagnen kører i alle 5 uger i kampagne 13)Der måles i perioden 6/12 til 19/12+pant Hvad kan vi saelge pr. vagt Hvad er vores 3 staerkeste salgsargumenter 2 ._________________________________________________________________________ ?_________________________________________________________________________ 1 . 3 ._________________________________________________________________________ Fokusområde 2 Sådan måles der i Perfect Sales LeagueS Hvilke produkter taeller med: • Værdi 500 kr. spar 25% og Værdi 1000 kr. spar 30% Værdi Hvordan taeller det: • Skal sælges i stk. Hvilken periode måles der i: • Der måles i perioden 6/12 til 19/12måleerD (kampagnen kører i alle 5 uger i kampagne 13)(kampagnen Hvad kan vi saelge pr. vagt Hvad er vores 3 staerkeste salgsargumenter 2 ._________________________________________________________________________ ?_________________________________________________________________________ 1 . 3 ._________________________________________________________________________ Husk ogsåat sælge Snegle/Thebirkes - 4for 25,-


Kampagneblad 13 2012
To see the actual publication please follow the link above