Page 3

Kampagneblad 13 2012

Kampagne 13 B Fokusområde 1 Sådan måles der i Perfect Sales League Hvilke produkter taeller med: SMAGS • Kanel/Creme/Høj/Bløddejssnegl og Thebirkes garanti E E S S L L K K E E G G R R E E A A B D D Hvordan taeller det: L B L I I N EETT D D U U IKKE NGENN E E E, FÅR DUPEN • Skal sælges i sæt af 4 stk. Hvilken periode måles der i: • Der måles i perioden 20/12 til 9/1-2013 (bemærk 3 uger) (kampagnen kører i alle 5 uger i kampagne 13) 4 for 25,- Hvad kan vi saelge pr. vagt Hvad er vores 3 staerkeste salgsargumenter 2 ._________________________________________________________________________ ?_________________________________________________________________________ 1 . 3 ._________________________________________________________________________ Fokusområde 2 Sådan måles der i Perfect Sales League Hvilke produkter taeller med: • Alle store bars (minus Anton Berg) Hvordan taeller det: • Skal sælges i sæt af 2 eller 3 stk. Hvilken periode måles der i: • Der måles i perioden 20/12 til 9/1-2013 (bemærk 3 uger) 2 for 25,- 3 for 35,- (kampagnen kører i alle 5 uger i kampagne 13) Hvad kan vi saelge pr. vagt Hvad er vores 3 staerkeste salgsargumenter 2 ._________________________________________________________________________ ?_________________________________________________________________________ 1 . 3 ._________________________________________________________________________ Husk ogsåat sælge vaskeværdi kort -spar op til 30%


Kampagneblad 13 2012
To see the actual publication please follow the link above